Zarabiaj więcej, dzięki lepszej kontroli firmy i jej finansów.

Zacznij od sprzedaży.

Mierzysz swoją sprzedaż w firmie?

Można wyróżnić 4 kluczowe czynniki wpływające na sprzedaż w firmie:

  1. Potencjalni klienci – Jak wchodzić w kontakt z większą liczbą osób, które potencjalnie mogą stać się klientami?
  2. Konwersja – Jak przekonywać te osoby (z którymi wchodzimy w kontakt) do zostania klientami skuteczniej niż do tej pory?
  3. Średnia wartość zamówienia – Jak sprawić, by za jednym razem wydawały u nas więcej?
  4. Średnia liczba zamówień – Jak sprawić, by częściej wracały po kolejny zakup? Czyli częstsze zakupy powracające.

Peter Drucker kiedyś bardzo mądrze zauważył, że jeśli nie mierzysz, to nie zarządzasz.

Nie mierzysz, nie zarządzasz!

Po pierwsze musisz znać swoje liczby:

Icon

Ile było kontaktów?

Icon

Jaka była konwersja?

Icon

Jakie było średnie zamówienie?

Icon

Ilu zamówień średnio jeden klient dokonuje przez całą historię kontaktów z twoją firmą?

Dzięki znajomości tych liczb będziesz wiedzieć na jakim czynniku należy się skupić, aby dobrze zarządzać sprzedażą. - i to też na środek

Ponadto czy wiesz, kto jest Twoim kluczowym klientem?

Ile średnio kupuje, co kupuje oraz jak często?

Na jakich produktach / usługach zarabiasz najwięcej?


Jeżeli znasz te liczby, to możesz szukać najlepszych dla Ciebie klientów i działać bardziej świadomie.


Wyciągnięcie tych liczb nie jest takie trudne, ale nadal większość przedsiębiorców nie monitoruje tego regularnie.


Właśnie dlatego stworzyliśmy automatyczny raport sprzedażowy na podstawie systemu do wystawiania faktur.

Zostaw swój adres mailowy, a otrzymasz link do przykładowego raportu sprzedażowego

Raport sprzedażowy ułatwia podejmowanie odpowiednich decyzji.

Zamiast opierać się na intuicji, możesz zacząć opierać się na konkretnych danych.

Ponadto nagrałem dla Ciebie krótki filmik, w którym pokazuję przykładowy raport sprzedażowy na podstawie faktur z fakturownia.pl oraz tłumaczę jak można z niego korzystać.

Co pokazuje i co daje raport?

Mierzy kluczowe czynniki wpływające na wartość Twojej sprzedaży.

01

04

Zobaczysz kto jest Twoim kluczowym klientem i dlaczego.

Dzięki temu możesz np. szukać podobnych klientów lub reagować na czas, aby przeprowadzić dosprzedaż.

02

Pokazuje ilu masz nowych klientów, ile średnio klient u Ciebie kupuje oraz co kupuje.

Dzięki temu możesz podejmować odpowiednie działania, by zwiększyć sprzedaż.

05

Zrozumiesz specyfikę i wyzwania swojego procesu sprzedażowego.

06

Oraz zyskasz wiele innych informacji sprzedażowych, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe.

03

Możesz monitorować kluczowe produkty, rodzaje produktów lub usług.

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do przykładowego raportu sprzedażowego